Čo dostanete vysvetlené na príkladoch
(zhrnutie: rovnaké funkcie ako najlepšie e-shopy na slovensku :)) ….. a samozrejme na mieru
2.Hlavný slider
s akciami a novinkami
Na úvodnej domovskej stránke sa zobrazuje moderný takzvaný „Slider“ s hlavnými novinkami alebo práve prebiehajúcimi akciami. Môže byť vo forme grafiky alebo videa. (Náš e-shop v porovnaní s andreashop.sk)
3.Vyhľadávanie
s kategóriami a obrázkami
Samozrejmosťou je veľké vyhľadávacie pole, kde zadáte názov produktu alebo kategóriu a vyhľadávač Vám hneď zobrazí možnosti, ktoré z daných písmen vyplývajú. Napríklad začnete písať slovo „Samsung“ a vyhľadávač okamžite ponúkne dostupné Samsung telefóny. (Náš e-shop v porovnaní s alza.sk)
4.Špeciálna zľava
s odpočítavaním
Aby mal návštevník pocit, že sa na e-shope stále niečo deje, je dobré pridať produkt so zaujímavou zľavou a časovým odpočítavaním. Príkladom môže byť „záhradný bazén“ s 30% zľavou do konca leta (31.8.). (Náš e-shop v porovnaní s mall.sk)
5.Rozdelenie do kategórií
ako odporúčané, najpredávanejšie, top20, atď.
Na úvodnej stránke a na podstránkach produktov zobrazenia katégorií ako odporúčané, najpredávanejšie, top 20, podobné produkty, novinky, práve pridané do obchodu atď. Príkladom môže byť produkt „fotoaparát Sony“ s odporúčaným príslušenstvom ako pamäťová karta, objektív, väčšia baterka.(Náš e-shop v porovnaní s alza.sk)
6.Pätička s najdôležitejšími
podstránkami a kontaktmi
Klasicky, na spodnej pätičke každej stránky sa nachádzajú firemné údaje, číslo a email na zákaznícky servis, dôležité podstránky ako obchodné podmienky, hlavné kategórie obchodu, nákupný košík s pokladňou a odkazy na sociálne siete. (Náš e-shop v porovnaní s andreashop.sk)
7.Stránka obchodu
s dôležitými filtrami a produktmi
Kvalitné e-shopy majú po zadaní hľadanej kategórie napríklad „Dámske parfémy“ na vrchnej časti podstránky prvej rozdelenie podľa značiek, potom najpredávanejšie produkty v danej kategórií a až nakoniec všetky produkty s dôležitými filtrami ako zoradenie podľa ceny alebo obľúbenosti. Rovnaké zoradenie má aj náš internetový obchod. (Náš e-shop v porovnaní s alza.sk – viď obrázky)
8.Stránka produktu
s popismi, obrázkami, recenziami,
príslušenstvom a nákupným košíkom
Najpoužívanejšie rozdelenie stránky produktu (napríklad „iPhone 11 64 GB čierny“) je, vľavo hlavné menu, v strede obrázky produktu, vpravo krátky popis, dostupnosť, cena, tlačidlo vložiť do košíka. Pod produktom celý popis, špecifikácie, videá, recenzie, odporúčané príslušenstvo a súvisiace produkty. (Náš e-shop v porovnaní s alza.sk)
9.Stránka nákupného košíku
s potrebnými funkciami
Áno, košík bude obsahovať všetky potrebné funkcie ako zvýšiť/znížiť množstvo, odstrániť z košíka, uplatniť kupón, cenu s/bez DPH, prídavné pole ako predĺžiť záruku a hlavné tlačidlo prejsť na pokladňu. (Náš e-shop v porovnaní s mall.sk)
10.Stránka pokladne
s voliteľnými poliami
Nenechali sme nič na náhodičku a inšpirovali sme sa pokľadňami z najlepších e-shopov. Vytvorili sme pokladňu, ktorá obsahuje nakupovanie s alebo bez registrácie, s poliami výberu dopravy a platby, fakturačnými údajmi pre osobu alebo firmu, zhrnutie celej objednávky, dôležité polia ako odsúhlasenie VOP a známeho GDPR a možnosťou pridávania vlastných polí pre potreby vášho obchodu.(Náš e-shop v porovnaní s andreashop.sk)
11.Potvrdenie objednávky na email
s potrebnými informáciami
Podľa najnovších zákonných podmienok musí potvrdenie objednávky na email obsahovať presné informácie o produkte/produktoch spolu s Vš.0.p a formulár na odstúpenie od zmluvy (napríklad v PDF formáte ako príloha). Toto všetko náš e-shop bude spĺňať. (Náš e-shop v porovnaní s mall.sk)
12.Generovanie xml súboru produktov
z vášho e-shopu rovno na heureka.sk
Nie, nie nemusíte sa báť, že budete musieť nahrávať na heureka.sk každý jeden produkt zvlášť. Bude Vám stačiť jeden xml súbor a nahráte bez problémov úplne všetky produkty.
13.Vytvorenie takto kvalitného e-shopu
stojí bežne 5 000 až 10 000€
Človek hľadá a hľadá a nevie si vybrať, či má kúpiť e-shop za pár stoviek eur(€), kde si nieje istý či to bude v požadovanej kvalite alebo zaplatiť veľa tisíc eur(€) a ani tam si nieje istý ako to dopadne. Náš internetový obchod spĺňa všetky parametre kvalitného e-shopu v 21.storočí, preto už nemusíte nikde hľadať. Cena je od 1 500 – 2 000€.
14.Vytvoríme Vám prezentačné video firmy alebo produktov
Nikomu sa nechce čítať nudné texty a preto si návštevníci e-shopov najprv pozerajú videa, fotografie, vizualizácie a až nakoniec čítajú texty. Preto aj my ideme “ jak sa hovorí s dobou“ a pripravujeme krátke video prezentácie vašej činnosti, vášho produktu
(Vytvorenie takto kvalitného e-shopu stojí bežne5 000 až 10 000€)
(Vytvorenie takto kvalitného e-shopu stojí bežne5 000 až 10 000€)
(Vytvorenie takto kvalitného e-shopu stojí bežne5 000 až 10 000€)
(Vytvorenie takto kvalitného e-shopu stojí bežne5 000 až 10 000€)
15.Vytvoríme Vám krásne produktové fotofrafie
Stačia nám dva svetlá (takzvané softboxy), jeden profesionálny fotoaparát (sony A7 iii) a vytvoríme Vám krásne produktové fotografie, napríklad v priestoroch Vašej firmy alebo prevádzky. Vypadajú oveľa lepšie ako iba stiahnuté nudné obrázky z googlu,
Referenčný hotový e-shop pre lekareň alfa z Dolného Kubína
Pripravili sme ďalší moderný e-shop pre známu lekáreň v Dolnom Kubíne s funkciami ako majú najlepšie internetové obchody na Slovensku. Pre doktorshop.sk sme vytvorili video prezentáciu, fotografie produktov, peknú grafiku a pridanie vyše 200 produktov.
Áno obsahuje všetko, čo je potrebné pre moderný kvalitný e-shop a to:
- prehľadnú užívateľskú štruktúru (zákaznik sa na stránke nestratí)
- hlavné menu, bočné menu (takzvaný sidebar)
- stránku produktov s filtrami (napr. zoradenie podľa ceny, kategórie, farby atď.)
- podstránky produktov s galériou, videom (môže-nemusí byť), 3D vizualizáciou produktu (môže-nemusí byť), popisom, cenou, dostupnosťou, hodnoteniami, kontaktom na predajcu a samozrejme tlačidlom nakúpiť.
- stránku nákupný košík, kde vidíte čo ste si vložili do košíka, počet kusov, cenu, cenu s dph a možnosťou prejsť na pokladňu.
- stránku pokladne, kde vypisujete všetky potrebné údaje (meno, priezvisko, adresu, email,telefón, údaje firmy) spôsob úhrady a spôsob dopravy (po úspešnom dokončení dostanete objednávku na váš email).
Ďalšou dôležitou súčasťou sú:
- podstránky ako obchodné podmienky, známa GDPR a ochrana osobných údajov, zákaznícka podpora (súčasťou eshopu je aj live chat, kedy moderne komunikujete zo zákazníkom priamo na stránke), o eshope, o nás, kontakt
- vyhľadávanie podľa klúčového slova produktu (napr. červené ponôžky)
- slider s novinkami v e-shope (slider je moderný úvodný prvok)
- odporúčané, v zľave, najpredávanejšie produkty na úvodnej strane
- prepojenie cez odkazy na sociálne siete
- známa seo optimalizácia (správne napísaný kód pre vyhľadávač google)
- zaradenie do hlavných slovenských a lokálnych katalógov (napr.azet, zoznam,tik dolný kubín)
- zaradenie produktov na heureka.sk (veľmi dôležité)
- známy responzívny design pre mobilné zariadenia (príjemne nakúpite aj cez váš smartphone)
- webhosting, domena (napr.www.niecoshop.sk)
- známy google analytics (pre sledovanie návštevností obchodu)
- zaškolenie, podporu a ročnú správu od nás (od i4web)
- po zaškolení si môžete pridávať produktov koľko len budete potrebovať
Čo by sme od Vás požadovali, ak by ste sa rozhodli pre tento e-shop:
- fotky produktov (ak nemáte, my ich nafotíme a vystrihneme pre potreby obchodu), videa produktov
- popisy produktov, súbory, texty, grafiky, špecifikácie, parametre, vlastnosti produktov, katalógy produktov, kontakty
- obsah z predošlej činnosti (napr. pôvodný web, letáky, vizitky)
- osobné stretnutie
Telefón: 0944 357 822
Email: otazky@i4web.sk